Re: call-back propojovací automat na hovory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 12 19:06:53 CEST 2013

 12.4.2013, 18:56:34

Zkusim to jeste jednou, snad srozumitelnej.

1) A z mobilu vola na mobil B. Plati 7kc/m, B vidi mobilni cislo A

2) A se mobilem, treba pres wifi pripoji k internetu, spusti VoIP
klienta a pres sveho VoIP operatora vola B. Plati 1,50kc/m a B vidi
VoIP cislo. Z toho usuzuji, ze B ve skutecnosti volala ustredna VoIP
operatora.

3) Totez jako 2) ale A ma aktivovan CLIP. B sice vidi mobilni cislo A,
ale protoze cena je stejna jako v 2), fakticky to volani opet dela
ustredna VoIP operatora

4)A posle svemu VoIP operatoru, napr. pomoci sms pozadavek na spojeni
s B. VoIP zavola A a nasledne B.
Proc je toto jine nez 3), proc je v tomto pripade CLIP fuj, kdyz v 3)
je OK.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Labaj napsal:

> [...]

> asi bude reseno. Takze ten Voocal nebude klasicky nezavisly VoIP
> operator, ale zrejme sve volani realizuje prostrednictvim uctu u vsech
> trech mobilnich operatoru. Takze kdyz pak zavola cilovemu opratorovi,
> je hovor iniciovan ze site prislusneho mobilniho operatora (ktery odpovida
> tomu, jakeho operatora ma dany uzivatel teto sluzby), takze kdyz po
> domluve s timto mobilnim operatorem Voocal podvrhne cislo volajiciho,
> tak cilovy operator to akceptuje, protoze volani prichazi od spravneho
> operatora, do jeho rozsahu dane cislo patri.

| >> |
| >> |
| >> |
| >> |

> [...]