OT Re: Bitcoin mining

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Duben 12 18:00:10 CEST 2013

Hmmm....to si trochu protiřečíte s tím, co jste napsal před pár dny (a
co se mi mimochodem velmi líbilo - skoro jsem uvažoval, že si to
vytisknu a někam pověsím). Cituji část, která mě zaujala nejvíc:

"Velký politicko-morálně-ekonomický cyklus, kdy na počátku je chudoba,
pak následuje růst bohatství, potom sociálno+ekologie+dotace, až už není
nikdo, kdo by si pamatoval, co je to skutečná chudoba, skutečná práce a
k čemu je dobré chodit do školy. Pak následuje pozvolná cesta na počátek."

(http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-April/438030.html)

---
Jirka