ARM- interrupt/event

Pátek Duben 12 17:03:46 CEST 2013

Absolutne nechapu, proc nepouzit periferie SPI resp. SPI ktere jsou k
dispozici, existuji k nim knihovny vcetne zdrojaku a hromada prikladu
jak to pouzit. U techto procesoru se uz registry a dalsimi detaily
periferii zabyvam jen v pripade, ze neco nefunguje... Rozchodit SD/SDHC
pres SDIO u stm32F4xxx byla otazka jednoho vecera a 2 kafi, funguje jak
z praku i s DMA a nemusel jsem vymyslet nic krome toho, jak nacpat
prislusne soubory do projektu a ten ohlavickovat...