[MECH] Mala ohybacna na plech?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 12 14:26:32 CEST 2013

On Fri, 12 Apr 2013, Ales Prochaska wrote:

> Aha, tak to je skoda, to bude asi nekvalitni prizma nebo nuz.

To ne - prizma i nuz je kvalitni ale ta spodni prizma ma uprostred drazku
aby slo ohybat i pod 90 stupnu a je docela siroka takze pri ohybu na 90
to proste u tenkeho plechu dela velky radius - tak 2mm . Taky ten princip
ze pri zacatku ohybani plech lezi na 2cm vzdalenych hranach a uprostred do
nej tlaci nuz vyrabi kulaty ohyb.

Klasicka ohybacka je lepsi.