Re: call-back propojovací automat na hovory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 12 13:07:13 CEST 2013

 12.4.2013, 13:03:21

Kdyz CLIP funguje, pokud volam pres VoIP pomovi WiFi, proc by nemohl
fungfovat v pripade call-backu ?
Jak by mohl (a k cemu by to bylo dobre), treba ten kyslik poznat, zda se muj telefon
napojil na VoIP ustrednu pomoci internetu, nebo pomoci call-backu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz