[MECH] Mala ohybacna na plech?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Duben 12 12:46:55 CEST 2013

On Fri, 12 Apr 2013, RV wrote:

> Rucni lis (sroubovej) a pripravky na ohybani do nej. Podle toho jak silne
> plechy chcete ohybat (to jste nenapsal) vam muze stacit u treba jen pakovej
> lis.

To je neco podobneho jako tahle ohybacka ? -

    http://www.bow.cz/produkt/3244028-mala-ohranovacka-quantum-fp-30/

tu mam z Bauhausu ale moc se mi nelibi. Neudela ostry ohyb ani na
tenkem plechu. Klasicka ohybacka kde se ten plech stahne horni listou
k podkladu a pak proti nemu na tesno tlaci zvedaci lista tak to udela
ohyb jak frezovany.