Re: call-back propojovací automat na hovory

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Duben 12 12:37:06 CEST 2013

Bude to normální CLIP, je to bude nějak legislativně omezeno abyste
nevolali z libovolného vymyšleného čísla. Většinou je nutné nějakým
způsobem ověřit že je to číslo opravdu vaše, u Voocallu a Odorika mi myslím
přišly sms a opsal jsem z nich kód, u Mikrotechu jsem snad slyšel o nějakém
dopise s podpisem, ale to je už opravdu dávno a jak to mají teď opravdu
nevím.
Pro ty VOIP operátory to asi nebyla sranda, O2 tím za použití ČTU tahal
informace o konkrétních technických řešeních, myslím na Odorik fóru kolem
toho byla docela zajímavá diskuze.

S pozdravem
Jiří Němec