Hromosvod

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Duben 12 01:39:45 CEST 2013

To by mě teda zajímalo, jak to, že při skoro každé bouřce nepřestane jít TV,
rádio a mobily, když do vysílačů a BTS to většinou alespoň jednou praští.

Ale obecně vzato, i kdyby všechna elektronika odešla, je to určitě lepší,
než narušená statika, nebo požár, případně obojí najednou...

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
Když vám to prdne do hromosvodu, tak vám nepomůžou ani ty přepě´tovky. Jste
prostě moc blízko a jediné zpomalovače strmosti aby nějaká přepěťovka vůbec
stihla zareagovat,, je dostatečně dlouhé vedení od místa výboje.

Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Samosřejmě hromosvod v kombinaci s přepěťovkama. Anténa je v ochranném
prostoru hromosvodu. Nemusím mít strach že to praští do antény.