ARM- interrupt/event

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Pátek Duben 12 00:43:21 CEST 2013

AHB clk = HCLK.

Ta delicka se nachazi mezi SYSCLK (vystup hlavniho hodinoveho multiplexeru
z PLL, HSI a HSE) a AHB/HCLK. Na ST procesorech je jadro vzdy synchronni s
AHB sbernici. Delicka ma vyznam pro zmenu spotreby celeho cipu pri
zachovani nekterych funkci s pozadavkem na konstantni hodiny: SDIO, USB @
48 MHz a Ethernet MAC @ 25 MHz. Pri teto prilezitosti jadro a ostatni
periferie muzou bezet mezi 168 a cca 8 MHz, aniz by treba USB limitovaly.

Co se meni, je rychlost pro APB (peripheral buses), ktere jsou max. 84 a
42 MHz (1/2 a 1/4 AHB).

Bit Banding je jednoducha stavova masinka na urovni write bufferu ve
vnitrnim bus matrixu jadra.

Tomas