ARM- interrupt/event

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Duben 12 00:39:49 CEST 2013

Ups moje chyba. HCKL jsou na taktu hodin CPU. Spletl jsem se rychlým
pohledem na CORTEX-R4F, což je architektura která má dvě jádra ale v
lock-stepu; to znamená že to není dvoujádrový procesor, z
programátorského hlediska je to jednojádro, z HW, jsou HCKL systémové
hodiny jader, od kterého se fázově posunuté hodiny pro jednotlivá jádra
(pokud znáte, omlouvám se za zbytečné vysvětlování)

Hodiny periférií běží násobně nižších frekvencí některé hodiny periférií
jsou synchronní s HCKL jiné jsou asynchronní.

Řada R je podobná řadě A, CPU hodiny běží na vyšší frekveci než
periférie. M ková řada je zdá se více „periferně“ orientována s menší
latencí při komunikaci s perifériemi, ovšem cenou je nižší možná
frekvence CPU a absence cache (spíše je to výhoda a číst by se to mělo
„nejí nutná cache“).

Jestli jsem to správně pochopil, tak to STčko má takt hodin periférií
(minimálně GIO) stejný s hodinami CPU, což je zajímavé pro latence u GIO
periférie.

Děkuji za vysvětlení. Řada M je trochu jiná než znám já z R.

ced