ARM- interrupt/event

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 11 22:14:34 CEST 2013

>Prozraïte prosím nehodnému jak jste získal ty grafy?

Pripojil som LA k pinom MCU podla oznacenia. Zdalo sa mi to ako dost
rukolapne, ale v skutocnosti to asi tak nebolo a zbytocne som vynechal
klucove informacie, lebo ste uz druhy, ktory sa na to spytal... Mea culpa.

>Døíve jste uvedl,
>¾e dole je HCLK, ale nemám tu¹ení jak jste se k nìmu fyzicky dostal.

To je ale tiez zbytocne rypanie: samozrejme to nie je *priamo* HCLK, ale
hodiny, ktore s nim idu synchronne (hodiny, ktore su potom interne pouzite
ako zdroj HCLK su este predtym rozvetvene a vyvedene von na pin oznaceny
PA8 = MCO1). Na tento ucel (t.j. aby sme videli, kolko hodinovych cyklov
trva ktora udalost) sa mi to zda adekvatne.

wek