Hromosvod

Čtvrtek Duben 11 21:41:23 CEST 2013

Nedával jsem to až na kraj, není potřeba. Sice nemám 3D kreslící
program, ale nakreslil jsem si tu valivou kouli ve směru hřebenu a
vycházelo to takhle dobře. Poslední tašky visí jen na přesahujících
latích za poslední krokví a nechtěl jsem je zbytečně zatěžovat. Prý se
konce latí mohou časem (za desítky let) začít váhou tašek ohýbat. I když
toho se nejspíš už nedožiju :-)
Anděl