Pretavovaci priofil?

Čtvrtek Duben 11 20:41:31 CEST 2013

Vzhledek k tomu, ze neresime konkretni pripad tak, tu muzeme polemizovat do
nekonecna,
Je treba si uvedomit dulezitou vec, pri takto malobodovem zadavani
teplotniho profilu se zpravidla jako bod profilu nezadava spicka
pretavovaciho trojuhelniku ( tedy podle toho co jsme zatim vypozoroval)
Diky setrvacnosti pece se teplota vyhoupne nad zadanych rekneme 245C a po
dosazeni vrcholu  zacne zase padat dolu.
 Viz profily u profi pece z minuleho prispevku. Prubeh teplot na somotnem
chipu pak vypada nejak jako doporuceny profil treba zde
http://www.analog.com/static/imported-files/application_notes/AN-1073.pdf
U peci s IR prenosem je treba topne draty uvnitr IR teles preci jen trochu
rozhavit a to pak neumoznuije zadat spickovou teplotu 245C,v okamziku
dosazeni teleso vypnout a ocekavat okamzity pokles teploty.

Martin