Re: call-back propojovací automat na hovory

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 19:47:42 CEST 2013

Za jak dlouho myslite ze vam tu simku vypovedi, kdyz tam bude 100% konf. a zadny prichozi hovor?
> Je snad jedno, jestli volam jednomu cloveku, nebo dvema najednou ne?

Jedno to je, akorat ze normalne platite 200% ceny :-)
> Ano, v telefonu ta SIMka bude. Telefon je pokud se nepletu koncove zarizeni., Mozna ten telefon bude chytry.
> Komu se z nej vola je operatorovi burt.... a je to stejne, jako kdyz lie pouziji prozvoneni a nnasledne zavolani z5 z vyhodnejsiho tarifu.

to jo ale ne 3-way konference, kolik asi myslite ze jich v objemu volani je? 0,000...%?

> Nevim , kdo by jim to zakazal.....

Tak vy chcete server pro androida. Neznam jeho moznosti. Ja jsem jen rekl, ze komercni brana tuto funkcionalitu nema. Pokud o nejake vite tak sem s ni. Jde to dodelat, to ano, ale za $$

Tak jestli neco takoveho pro android bude fungovat, hned si ho letim koupit :-)