Xilinx - orientace

Čtvrtek Duben 11 19:44:12 CEST 2013

Zdravim, dostal se mi na stul Nexys 2 a Nexys 3 - jaka je tak limitni
aplikace pro tyto FPGA ktera je plne vyuzije? (XC3S1200E a ten N3 ted nevim)
Zacnu se na tom teprve ucit, zatim jsem max. naprogramoval CPLD...
Da se nejaky CPU treba? Ma to pripojeno 16MB RAM, FLASH...
Dal by me zajimalo - je tam vyvedeny JTAG ale pro programovani se
pouziva specialni aplikace od digilent - je neco alternativniho, cim by
sly programovat treba i mala CPLD? Kdysi jsem si udelal bastl na printer
port, ale to uz nikde nemam...
Demo s VGA funguje hezky, Ise WP nejak uplne nefunguje na W8 ale zatim
ve fazi zkouseni... (treba nejde otevrit projekt z GUI)