call-back propojovací automat na hovory

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Duben 11 19:15:13 CEST 2013

Zdravím,
  1) Nedoporučoval bych pořizovat si tenhle tarif a ještě počkat.
Za pár týdnů teprve vypukne mela, když jednak ohlásí obdobné tarify ostatní
operátoři a druhak nastoupí noví MVNO.
  2) Víte např., že cena 749 Kč platí jen při úpisu na 2 roky ? Bez něj je to
+ 150 Kč a tipuji, že po těch 2 letech se to zvedne taky...
  3) Trochu nerozumím tomu, co má brána dělat. Callback je jasný. Ale co dál ?
Jaké další bude propojovat ? Jako že aktivuje službu Konference a sama bude
zticha, takže to vlastně bude vypadat jako dva spolu propojené odchozí hovory ?
Kde vezme to druhé číslo, na které bude mět volat ? To si nechá zadat
v tom prvním volání ?
  Pokud tomuto rozumím dobře, tak pro Asterisk práce s dialplanem na 3 minuty,
ale nevím nevím, zda něco takového existuje hotového. A Asterisk zatím pro
Android není (velká škoda, už jsem uvažoval, že si ho zkompiluji, ale ještě
jsem se k tomu nedostal).

  Zdraví Pavel