OT - Prispevek na solary

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 10:54:55 CEST 2013

Je to pravda, rekuperacia od el. lokomotiv je zakazana. Technickym dovodom
je pouzitie prevodnych transformatorov pri prevode verejna siet/trolejove
vedenie. V zapadnych krajinach pouzivali a pouzivaju vlastnu, oddelenu siet
napajanu menicmi na f 16 cosi Hz, cize na rekuperaciu su schopny rychlo
reagovat.