ARM- interrupt/event

milger milger na pobox.sk
Čtvrtek Duben 11 10:22:05 CEST 2013

To je hodne poucne, len ma napadlo ci by bol rovnaky vysledok aj pri
impuze opacnej polarity, t.j. najskor "0" potom "1"?
Take male percento na objasnenie tejto zahady by som tipol na rozne
riesenu logiku pre SET a RESET. V tom zmysle ze oneskorenie je rozne.
A dalsie male percento na vysvetlenie typu "ak zmena sa tyka rovnakej
logiky(bitov) ako naposledy, usetrime jeden takt na oneskoreni lebo
nemusime nieco robit". To by sa asi dalo tak isto otestovat.

Milan