OT Re: Bitcoin mining

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 10 21:10:23 CEST 2013

Jasne, smazani dluhu by byl exces, ktery by podlomil duveru v menu
a bylo by to (predpokladam) limitni reseni.

Kdezto ta zminovana mena ma ten problem vyroby penez z niceho
uz v rodnem liste, je to princip jejiho fungovani.
Nakonec z praxe: hodne lidi uvazuje o tom, ze si bude penize "vyrabet"
pomoci graficke karty. Kolik asi lidi zvazuje, ze by si za nejaky svuj
realny predmet byli ochotni si nechat zaplatit touto menou?
Jiste uz hodne zdejsich clenu ma nejake ty vyrobene penize. Kolik
z nich asi ma nejake penize, ktere dostali (a byli ochotni prijmout) za
nejaky svuj realny predmet nebo vykonanou praci?

Kdyz to vztahnu na ty virtualni piva: ten Vas navrh kladnych a zapornych
piv je skutecne rozumny. Nakonec tak to fungovalo jiz treba i ve skole:
ja Ti napovim v matice, ty mi napovis v dejepise.
Ale tezko by to fugnovalo tak, ze si koupim lepsi grafickou kartu a tim
padem mi budou lidi napovidat, aniz jim za to poskytnu nejake
protiplneni.

PL

*******************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 10, 2013 8:50 PM
Subject: Re: OT Re: Bitcoin mining

A aj u VhwP sa moze napriklad jedneho dna stat, ze vacsina sa dohodne, ze prestane platit "parita" a ze zaporne VhwP sa od urciteho datumu vsetky zmazu. A to budete pokladat za este vacsie svinstvo ako nejake vopred dohodnute vyrabanie z nicoho - a predsa je to len o tej dohode, nic menej, nic viac.

wek