Bitcoin mining

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 10 17:33:41 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 10.4.2013 od Jan Tichavský:

> Výsledkem je stále narůstající, kryptograficky ověřitelný řetězec
> transakcí který je zároveň historií celé měny. Výpočty pro hledání
> nových platných bloků vyžadují určitou obtížnost jako potvrzení, že
> onen miner vynaložil požadované úsilí a nevymyslel si to jen tak,
> aby se snadno obohatil.

No a právě tohle mi není jasné. Jaké nové platné bloky se hledají?
Jsem asi trochu natvrdlej, já to pořád nechápu. Ty základy mi nějak
unikají.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem