[OT] .NET jak funguje Invoke?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Duben 10 16:05:40 CEST 2013

Otazce zdela uplne nerozumi, ale dam aspon jednu radu: v 99% pripadu je pro
ucely zobrazeni neceho (z ne-UI threadu) lepsi pouzit BeginInvoke nez
Invoke.
Dost mozna to vyresi i soucasny problem. Invoke totiz "ceka" na vykonani
pozadovane akce v UI threadu (a pokud vam rozumi, tak ten mezitim prestane
existovat...). BeginInvoke to tomu UI threadu pouze "zaradi do fronty
pozadavku"
Hodne zjednoduseny popis, ale snad staci;)
Marek