Bitcoin mining

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 10 15:44:06 CEST 2013

Dne 10.4.2013 15:28, Marek Peca napsal(a):
> Protoze je to aspon ramcove o HW (CPU)...

no po tom co se tady prohnalo behem toho prodlouzeneho vikendu...

> Ta pocitana uloha je dost zvlastni, takze vyvozovat z poctu hashu
> nejakou pouzitelnost pro jakykoli jiny druh prace je zcestne.
no sice kvuli tomu menit PCcko menit nebudu, ale treba mezi fotakistama
se tvrde preferuji Intely - coz by mohlo odpovidat i tomuhle vysledku -
ten rozdil je o vagon...

> Opravte me, pokud se pletu, ale pri tomto pocitani jsou dulezite rychle
> celociselne operace, pameti staci pomerne malo. Takze napr. velikost
> cache, jinak pro "bezne" ulohy na PC dost zasadni, by hashovani nemela
> temer ovlivnit.

no ale kdyz se kouknete na tu srovnavaci tabulku tak to Pentium D je v
podstate na spicce papirovych vykonu a pritom je totalne mimo - atom
ktery je 32b jednojadro ma 10x vyssi vykon

> Uloha je samozrejme dobre paralelizovatelna, proto je vic jader
> vyuzitelnych skutecne blizko prislusnemu nasobku vykonu.

Ano to jednoznacne.