C166

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Duben 10 10:27:58 CEST 2013

Nemam v tomto smere ziadne skusenosti, ale roky pocuvam len a len o Keili,
takze by som povedal, ze tie zdrojaky boli pisane pren. No a ak je to
jednorazovka, by som skusil najst niekoho kto plneho Keila pre '166 ma a
dohodol sa s nim.

Inak su aj ine kompilatory- Tasking ma 15-dnove full demo
http://www.tasking.com/products/c166/, a este je aj
http://www.compilers.de/vbcc.html - znova, ziadne skusenosti, len viem ze
existuju.

O tom gcc pre '166 som nepocul, ale neprekvapuje ma to (a uz vobec nie to
ze je autorom Nemec... ;-) ).

wek