Hlasujme o najhorsie puzdro na svete

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 10 00:55:28 CEST 2013

 10.4.2013, 0:51:46

Ja mel v rukach desku, kde v (mini)MELF byly i kondy. Pouzdro obdobne
jako u tech rezistoru, taktez znacene prouzky. Puvod deskly byl z
japonska, cca polovina 90tych let.
Predpokladam, ze uz je to jen historie a dneska kondy v MELFu nikdo
nedela.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz