OT Jaderna energetika v malem (Jak legalne zastavit provoz FVE)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 9 21:23:10 CEST 2013

>To neni spontanni reakce - to je chemicka vyroba - kdy se pouziva reakcni
>smes CO2, CO a H2

Tu zmes tiez len tak mirnix-dirnix neziskate.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Gener%C3%A1torov%C3%BD_plyn

Nema to nic spolocne s ekologiou tak, ako si to akademici s ceruzkami predstavuju ;-)

>Jinak vyroba 100% stlaceneho (kapalneho / tuheho) CO2 je elementarni - viz
>suchy led, hasicaky, sifonove bombicky a ja nevim co jeste.

Ten sa na tieto ucely zvacsa tazi a tieto zasoby nie su neobmedzene. Na ine priemyselne pouzitie sa vyuziva ako odpad pri roznych chemickych procesoch, ktore zacinaju uhlim (napr. prave priprava vodika horeuvedenym procesom). V atmosfere je CO2 v ekonomicky nevyhodnom mnozstve.

wek