Kontakt na vyvojarov pluginov do FF?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Duben 9 21:17:26 CEST 2013

Ja teda neviem, ked sa pusti prezeranie PDF tym novym sialenstvom v jave ci
v com to je naprogramovane, tak mi vytuhnu XP do doby kym sa to nenaladuje
do cache a nedajboze este medzitym stlacit klavesy na posun v dokumente...
To je uplny koniec. Ked to mam stahovat na hdd a nasledne otvarat
acrobatom, tak to si mozem nastavit rovno na stahovanie vsetkych pdf na
hdd... je to rychlejsie. Ja si radsej pockam minutu, pokial sa mi staihne
cely dokument a pozriem si ho plnohodnotnym acrobatom priamo v FF, tak ako
to bolo v predchadzajucich verziach. Odkedy sa naistalovala nova 19, tak
prezerat PDF sa stal nekonecny problem...

A.