Hlasujme o najhorsie puzdro na svete

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 9 21:13:53 CEST 2013

>Quad melf je celke peklo, protoze na klasicky melf se pouzivaji pipety ktere
>maji nasavaci plochu zakrivenou (ruzny radius podle micro/mini/maxi)
>Ty quad jsou neco mezi, tzn plocha pipeta podfukuje, soucastka se otaci. A
>melf pipety nefuguji temer vubec.

No vsak vravim, ze vobec nechapem, naco ten quad MELF je dobry.

Dalej na wikipedii pisu, ze u vacsiny osadzovaciek speci pipetu na MELF netreba, staci, ked je dostatocny prietok vzduchu (a nam to tak aj funguje).

>Jinak melf se stale hodne osazuje do veci kde jako jsou zdroje, nevim jestli
>je to kvuli presnosti, nebo indukcnosti (jsou podle me vyrabene jinak nez
>bezne chipove odpory, uz jen nazev rika "Metalized")

Odpory v MELF? Zaujimave, to som este nevidel. Len diody (vratane zener, schottky apod.). Sklenene puzdro moze mat teoreticky mensi zvod, no, mozno aj indukcnost, kedze vyvody su rovno nacapene na cipe, ale nechce sa mi verit, ze u 0805 to bude v tomto smere horsie...

Chcelo by to nejaku konkretnu suciastku v jednom a druhom puzdre a poctivy datasheet...

wek