[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Duben 9 20:41:34 CEST 2013

Domnívám se, že tato situace způsobí nejméně dva závažné problémy přičemž
samotné zabavení části vkladů a zbytek až do výše 100% zmražení otevírá
velký prostor pro korupci takže v bankách dotčené vklady neuhlídá ani
samotný Ferda mravenec, není ten největší.
IMHO daleko závažnější problém asi bude, že převedením vkladů coby
finančních rezerv na jiné potřeby se finanční rezervy sníží(jejich
struktura nebude důvěryhodná) takže dotčené banky budou defakto nefunkční a
o to víc bude platit první odstavec, no uvidíme :-)
Miloš Dašek