[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Duben 9 19:44:53 CEST 2013

Je dulezite jak jsem to napsal a jak to on presne rekl? Ta veta znela
uplne jinak, ale slo o podstatu. O zpusobu reseni sveho problemu se
rozhodli sami kyprane (vlada/parlament) a nenaridila jim to EU jak nam
tu presvedcive tvrdite. Mohli treba vystoupit z eurozony a resit to
devalvaci meny. Tech 80% se tyka jedne banky s vklady na 100 tis. EUR a
to jeste neni jiste, kolik to bude. U jine banky je to mnohem mene. Co
se tyka porovnani vydelku a toho co jim seberou, jedna se o cisla za
cele predkrizove obdobi, tedy ne o nejaka 2-3%.

Martin Hanek