Fw: Oprava napajece LCD monitoru - nahrada zdroje

Úterý Duben 9 19:35:10 CEST 2013

Zpetna vazba se bezne dela jen z jedne vetve, v tom nehledejte nic divneho.
Nemam servisni manual k tomuto monitoru,ale ono to bude vsechno na jedno
brdo.
Pokud si pamatuji tak jste psal, zdroj napeti dava, ale jakmile se zatizi
prestava pracovat ?
Kondenzaotry na sekundaru jste vymenil.
Dalsi podezrely je , nekde u Vcc pinu (tusim pin 6) toho ICE2AS01 bude take
elektrolit , ten jste vymenil? Pokud ne mrknete na nej, napaji ridici IC a
pokud je v riti muze se to chovat tak jak ppisete.
Pak C na primaru ty na sitovem napeti pripadne, optron.
Pokud se zdroj nerozjete vubec muze byt problem v odporu nebo odporech pres
ktere se napaji ICE2AS01 pred tim nez zdroj nabehne.

SMPS zdorje s ICE2AS01 jsou docela jednoduche.
http://www.infineon.com/dgdl/ICE2XS01_G_V2.1_30Jun06.pdf?folderId=db3a304412b407950112b4182a3d24f8&fileId=db3a304412b407950112b4183e6a252c