[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 9 18:56:29 CEST 2013

Ta veta "pry to nemuseli brat" mi pripomina klasicky vtip:
"Pavle, ty jsi dal Karlovi to mensi jablko nebo si ho vybral sam?"
"Vybral si ho sam. Ja jsem se ho ptal, jestli chce to mensi nebo nic."

A ta informace, ze na urocich dostali vic nez o co prijdou je taky
docela legracni. list.hw.cz rozhodne neni politicka konference, ale zase
tady vetsina lidi umi docela pocitat. Takze si asi celkem snadno
spocitaji, jak realne je, aby pri konfiskaci 80% vkladu na to byl
stradatel stejne, jako by to mel jinde s urokem o 2-3% nizsim.

PL

*******************************

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 09, 2013 6:34 PM
Subject: Re: [OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Vcera jsem cetl rozhovor s polskym ministrem zahranici, ktery tvrdil, ze
kyperska vlada dostala nabidku pujcky od EU s tim, ze banky odepisi cast
vkladu klientu. Ale pry to nemuseli brat. Rozhodli se pro to sami, nikdo
je nenutil. Dalsi veci pry je, ze ty banky vyplacely klientum mnohem
vyssi uroky nez jinde. O to co pry klienti prijdou, je mene nez dostali
na tech urocich.
Tady bych to na EU tedy nesvadel.

Martin Hanek