[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 9 15:38:37 CEST 2013

 9.4.2013, 15:33:33

Eurokomous rozhodl, ze po te, co vas kyperskej banker udelal mejdan ktery
privedl banku na buben, dostanete zpatky 20% (v realu spise 2/3)
vasich nepojistenych vkladu, misto toho abyste nedostal nic, jak se na
normalni krach banky slusi a patri.
Principialne je to sice spatne, ale IMHO vetsine vkladatelu takove
reseni vyhovuje, presto ze nadavaji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz