[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Úterý Duben 9 15:19:21 CEST 2013

Kdyz jsme zacal stavet barak byla spodni sazba  DPH 5% dnes 15% to je 3x
tolik.
Kdyz jsme uzaviral smlouvu o stavebnim sporeni tak se se mnou stat dohodl
ze mi pri me investici vyplati tusim 4500Kc a nebude mi vynos danit Dnes
dostavam radove mene a jeste mi to stat dani. Podotykam, ze pri sve
investici do stavebniho sporeni jsem vlastne od statu nic nechtel jen jsem
chtel aby mi temi 4500Kc dorovnal to o co svou vlastni cinnosti za dobu me
investice znehodnoti menu.
Budeme pokracovat dal jsme si do zdrave banky na Kypru sve uspory s tim, ze
je treba pristi rok pouziji k nakupu domu na Kypru, hle nejaky euro komous
se rohodl ze mi z mich penez 80% ukradne a zapalti tim svuj mejdan, Mejdan
na kterem jsem nebyl.
Nechal jsme se zblbnout a koup[il si FV panel s tim, ze az bude cas dam si
to na strechu, hle nejaky blbec vymyslel, ze to nesmim udelat a dostnu
pokutu 100k Kc.
Mam pozemek je to svah tak jsme si rikal zasadim tam vinohrad, no nejaky
blbec vymyslel ze to nesmim udelat, protoze EU.
Mam pokracovat?

Ve vsem co jsme uvedl doslo ke zmene pravidel a to silne v m;j neprospech
pricemz v ani jednom pripade jsem od statu nic nehctel zadne dotace nic.

K prirovnani s fotbalem. V dane hre ani tak neslo o fotbal jako o klasicke
letadlo. Jak pak by to asi fungovalo kdyby vsichni meli FV elektrarnu na
strse?
http://www.finmag.cz/cs/finmag/ekonomika/jak-v-trenyrkovem-kralovstvi-varili-dph/

Pokud slo v pripade FV o sportovni utkani tak rozhodci a tvurci pravidel
byli z tymu FV. Po te co se ikazalo, ze tato hra nici zemi zaclo se
vymyslet co s tim, hlavni rozhodci meni pravidla, ja bych byl pro zruseni
hry jako takove.

Martin