[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

AZe aze na seznam.cz
Úterý Duben 9 12:23:31 CEST 2013

Pokud byla nastavena nějaká pravidla, ať už jakákoli, neměla by se během hry měnit. Není přece normální, když začneme prohrávat, měnit pravidla fotbalu.
Pravidla se v civilizovaných zemích stanovují předem a hlavně se dodržují.
Vy byste investoval do nějakého pochybného projektu s proměnnými pravidly podle toho, kdo je momentálně u koryta?
Kromě toho, investujeme ne proto, abychom dosáhli "návratnosti", ale i zisku. Vy snad ne?
Samozřejmě, podle nastavených pravidel a podle schválených zákonů bych nejen já, ale každý investor, "rád inkasoval".
Bohužel z toho všeho je vidět, že nejde o žádnou ekologii, natož o pomoc malým soukromníkům, protože střešní instalace jsou snad 5% toho, co je na polích v majetku politiků.
Mimochodem nevím, odkud máte těch 14,3 Kč.
aze

  ----- Original Message -----
  From: Draček Fráček
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 09, 2013 12:04 PM
  Subject: Re: [OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

  To mate pravdu, ale stejne tak neni normalni inkasovat od souseda 14.3Kc za to ze jste si doma vyrobil a spotreboval kWh.

  Z cehoz je videt, ze nejde o trh ale o nejaky totalni paskvil v kterme se vy rozcilujete nab b, ale a byste rad inkasoval.

  Reseni je jednoduche a jiz jsem ho zde nadnesl. Stejny postup jako u stavebniho sporeni. FV se stejne jako stavebko bude ridit tim co plati ten ktery rok a letos prijmeme zakon podle ktereho provozvatel FV neplati za systemove sluzby a zaroven mohou za svou elektrinu dostat jen tolik za kolik CEZ prodava silovou elektrinu. Rika se tomu trh a rovne prilezitosti

  Vyhovuje?

  Musi FV je preci naprosto konkurnece schopna ba co vice vy mate obrovskou vyhodu v tom ze na rozdil od CEZ nemusite kupovat uhli uran ani stavet prehrady.Cili budete vykazovat vesti zisky nez CEZ a CEZ je nejziskovejsi firma v CR :-)

  Martin