Velkoplosna tlac (poster) v Bratislave

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 9 12:40:12 CEST 2013

 9.4.2013, 12:34:30

U velkoformatoveho tisku je "kvalita" zakladni parametr.
Bezne od 120 na bilboardy po 2400 DPI na fotky.
Nizsi DPI =  nizsi spotreba inkoustu, mene strojoveho casu a horsi
papir => nizsi (vyrazne) cena.
Prirozene, muze se vyskytnou nejaka firma, ktera budem mit nejakou
specialni cenotvorbu a pak bude vsechno jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz