Bitcoin mining

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Duben 9 11:43:31 CEST 2013

No zda se, ze to je proste virtualni mena, kterou chteji vazne zalozit, a rekl bych, ze to je v nejake takove fazi, jako kdysi pred zalozenim e-Banky byla takova ta virtualni bankovni hra (tusim se to jmenovalo e-City).

Protoze jsem pro kazdou spatnost, uz (na zaklade prvniho mailu) jsem klienta rozjel a zajimave je uz to jak se synchronizuje. Pisi tam, ze to trva kolem 1 dne. Nejdriv jsem si rikal, ze to pujde vyrazne rychleji, protoze pakety letely jak stihacka, ale jak to postupuje, stale se zpomaluji a zpomaluji, takze to asi fakt nakonec vyda na cely den. Tak uvidime, zitra budu treba moudrejsi :-)

Jakub Serych