Velkoplosna tlac (poster) v Bratislave

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 9 09:44:25 CEST 2013

Bol som pisal, ze odkaz na firmu mam od manzelky, len URL som guglil. Ona
tam samozrejme nechodila, ma na to ludi... :-)

Ale je fakt, ze som vysledok videl, a asi to je o triedu az dve vyssia
kvalita nez si predstavuje,a predpokladam ze aj cena - asi vies, ako to v
"podniku", kde robi, chodi... :-(

Na lacne a rychle za tomu primeranu kvalitu by som doporucil drogeriu typu
faxcopy, to mas na kazdom druhom rohu.

wek