Kam v Praze na TK

Balu balu na k-net.fr
Úterý Duben 9 09:29:41 CEST 2013

Vcera sme sa boli trochu poflakat po okoli. Navstivil som par malych obchodikov a vsade maju originalne ziarovky, od 15W do 200W, pekne vylozene na policke za smiesne ceny. Lahodi to oku :-)
Predavaju aj usporky aj led ziarovky od phillipsu. Bohuzial sa mi nepodarilo zistit kolko tu stoja tie tretky od phillipsu, moc sa to nepredava.
Lokalitu neprezradim, nech to nedojde niekto vykupit :-)) ale je tu 32 stupnov a 15:29 hodin :-p