[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 8 16:11:42 CEST 2013

 8.4.2013, 16:03:35

V dobe, kdy je i prumerne inteligentnimu houpacimu koni jasne, jakym
pru....m jsou FVP, snemovna schvalila podobne koncipovanou podporu
biometanu.
Bud maji zakonodarci mene inteligence nez zmineny houpaci kun a pak by
o ne melo byt pecovano v ustavu psychiatrickem, nebo takto rozhodly z
duvodu zistnych, pak by meli skoncit v ustavu ktery se drive oznacoval
zkratkou NVUT.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz