[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Duben 8 16:06:14 CEST 2013

A doopravdy si myslite, ze dnesni snaha dostavet Temelin je smerovana
potrebou fundovane resit nasi energetickou koncepci?
O to snad slo jen ten lidem z Pacesovy komise v dobe kdy ji
vypracovavali. Dnes je situace jina, hlavne cely evrovsky trh je jiny a
velmi tezce predikovatelny.
Dnes jde jen o neci zajmy, lobbing a politiku. Jako u tech nestasnych
solaru.

Martin Hanek