[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 8 16:02:52 CEST 2013

 8.4.2013, 15:56:44

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Martin Hanek napsal:

> Kdyz si vzpomenu, jak nas vlada v 90. letech presvedcovala, ze
> potrebujeme Temelin. No podle me jsme jej nikdy nepotrebovali, zatim se
> z nej vsechno vyvazelo a vyvazi.
Abychom mohly dovazet, kuprikladu banany, musime neco vyvazet.
Samozrejme, muzeme diskutovat, zda je lepe vyvazet kWh nebo chmel.

>  Ted nas presvedcuji, ze jej potrebujeme
> dostavet.
Soucastna ceska energetika, je zalozena prevazne na hnedem uhli. A to
proste dochazi. Takze je potreba neco misto nej. OZE to, jak odbornici
vedi od zacatku a jak si nyni uvedomuje i vseobecna verejnostm,
nebudou.
Takze bud jadro nebo plyn. Sazka na to druhe, mi pripada mnohem
rizikovejsi.