[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Duben 8 15:48:44 CEST 2013

A co mi tim chcete rict? Moralne je to prasarna, zakonodarce to ale
schvalil. Tak co? Navrhnete system/postup jak dosahnout zruseni tohoto
nesmyslu a zkusime to.
Az protlacite parlamentem zakon, ze kdo si koupi libovolne pivo, bude
doplacet pivovaru "Dracek Fracek" desetnik z kazdeho pullitru, bude to
stejne. Bude to nemoralni, ale bude to legalni.
Takovych veci je dnes plno, jak tu take bylo uvedeno. Dnes se uz nikdo
moc nesnazi neco vyrobit a prodat, dnes se deje vse pres podpory,
dotace, predpisy, vyjimky atd.

Martin Hanek