[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Pondělí Duben 8 13:07:26 CEST 2013

Neberte to osobne, jde o princip.
Jak pisete, vy jste se svobodne rozhodl a vstoupil na nejaky dotovany
regulovany naprosto umele vytvoreny trh a nyni se rozcilujete, ze stejny
tvurce tohoto nesmyslneho trhu tento trh reguluje. Ale to je a byla
zakladni myslenka tohoto umeleho trhu.
Receno jinak vy jste se nerozhodl ze si na sve strese budete vyrabet
energii za 1Kc/kWh pro svou spotrebu, vy jste se rozhodl vyrabet kWh za
15Kc a tu prodavat me, bez ohledu zda ji ja chci nebo nechci.
Pokud je zde nekdo obet neni to 22000 solarniku ale je to ten zbytek, ktery
zcela nedobrovolne a bez moznosti volby dotuji solarniky. Tech se nikdo
neptal a ani ne nikdy svobodne nerozhodli ze si neco takoveho preji a
chteji.

PHM a dalsi jsou zcela jine zlodejny a tezko jednu zlodejnu obhajovat
druhou.

Stavebko, kupodivu stavebko se pry ridi tim zakonem ktery plati ten ktery
rok a ne tim platnym v den uzavreni smlouvy. Pokud maji pro solarniky
platit stejna pravidla tak OK zitra prijmeme zakon, podle kterteho jsou
jakekoliv dotace v energetice zakazany a energie z FV se obchoduji za trzni
ceny.
Co vy na to ?

Martin