[OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Duben 8 12:03:18 CEST 2013

Zakony byly schvalene na zaklade falesnych udaju nebo mozna byli poslanci
uplaceni.
Takze rozhodne nic legalniho.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 08, 2013 11:00 AM
Subject: Re: [OT] Jak legalne zastavit provoz FVE

Vite, ale ja doplacim na vsechny, samozrejme mnohem vice na ty plantaze.
Na druhou stranu, vsichni, ti mali i ti velci jen vyuzili legalni
moznosti, jak podnikat. Ta moznost byla dana legislativou a posvecena
nasimi zakonodarci. Takze co je vetsi a co mensi darebactvi? Jsem
zmanipulovany, asi ano. Panel nemam ani jeden, nastvany jsem na princip.

Martin Hanek