ARM- interrupt/event

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Duben 8 11:26:58 CEST 2013

Zvykajte si.

Dokumentacia je v tejto oblasti bohuzial orientovana na pocet stran, nie na
kvalitu.

Eventy su udalosti podobneho charakteru (prip. aj uplne tie iste) ako
prerusenia, ale nie su privedene do prerusovacieho kontrolera (NVIC) ale
niekde inde, napr. do obvodov pre "zobudenie" z nejakeho stavu, alebo do
niektoreho z debugovacich obvodov, apod.

wek