Re: OT: Jak ukrást Škodovku

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 8 08:17:20 CEST 2013

Presne tak (U VAG se da nastavit zda to ma bliknout/houknout pri zamknuti/odemknuti), nicmene bliknout to muze i kdyz je rozbity jeden z centralnich zamku, tak se stejne nezamkne...

Je dobre mit k tomu neoriginalni alarm, to alespon rozpoji napajeni rj motoru a take houka i po vylomeni zamku.

Odesláno z iPadu