Podnikani CEZ

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 8 07:27:32 CEST 2013

...nemate prosim informace, kolik stala v techto statech Bulharsko a Albanie (resp. Tam kde ma Cez problemy) elektrina v r.2009 - 2012?

Aby to nakonec nebylo tak, ze cenai u nich je stale stejna a oni jen zacali predepisovat zalohy kvartalne, jak jsem nekde slysel... A oni jen berou a neplati?

Pokud by nebylo navyseni OZE, tak by v CR elektrina sla cenove mezirocne v 2013 dolu a nemyslim si, ze mame nejak hodne drahou elektrinu...

Uvaha o statu dava smysl (i v pripade CR), ale to i v telekomunikacich, vzdyt stat z vyfakturovanych cen bere 21% dph a okolo 20% DPPO a podle vysledovek ty zisky jsou vykazovany v CR...

Odesláno z iPadu