OT: Open Source 3D CAD

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Duben 7 11:34:58 CEST 2013

Mne sa zdá celkom vhodná učebnica pána Mikača. Je určená modelárom, čo
podµa mňa dos» vyhovuje potrebám "kutila domáceho"
http://www.mikac.cz/
http://www.mikac.cz/3D-free-cad-sketchup-model-ucebnice.html
pluginy pre export. Ja platený prístup nemám, zatiaµ som to nepotreboval

nainątaloval tento free plugin:
http://www.guitar-list.com/download-software/convert-sketchup-skp-files-dxf-or-stl

Pripojím sa k vláknu otázkou, ľe akým spôsobom mám verifikova» tie
vyexportované dáta, aby som minimalizoval komplikácie a problémy pri
pálení (asi laserom)
Je nejaký doporučený DXF prehliadač, ktorý by bol nielen "nejakým
zobrazovačom", ale aj akýmsi garantom správnosti dát?

Ivan

Daląí informace o konferenci Hw-list