Vyroba sablony pro paj. pastu

Sobota Duben 6 16:10:21 CEST 2013

Nechte me jeste tak tyden dva testovat, pokud, testovani dopadne dobre ,
tedy telesa budou stale topit, nebudou mit tendenci se rozpadat,
termoclanky budou termoclankovat a predevsim se podari s cinanem domluvit
nejake standartni podminky pro dopravu udelam nejspise jeste nejmene jednu
objednavku
.
Doprava je trochu problem, ne kvuli cene, cinan to je ochoten zaslat
cinskou pozemni postou, ale je to krehke a on se cuka posilat to na sve
triko a memu cinanu dalo docela praci ho ukecat.
Na telese bylo logo vyrobce a jak se dalo cekat tak je vyrobce ze stejne
ulice nebo mozna i baraku jako cinam,ktery mi telesa prodal. Nedalo mi to,
vyrobce jsem dohledal a  poslal poptavku primo jemu, docela jsem zvedav co
se dozvim . Budu, pripadne informovat

Pretavovani oboustrannych desek, na dvakrat by to melo jit i v tom co
bastlim, na spodnim platu nastavite obligatnich 130C predehrev na hornim to
pretavite.
Vyndate osadite a zopakujete obracene.
Pokud si dobre pamatuji udaje z teplomeru,kdyz jsem bez regulace zkousel
sundavat BGA z PC desky tak i kdyz mi horni teleso topilo defakto bez
regulace tak spodni cidlo neslo pres 200C.
Mimochdem dnes jsme zkousel maximum na ktere se da teleso rozhavit a podle
udaju z interniho termoclanku jsem dosal teploty 760C.s tim ze teleso
chladil volne prodici okolni vzduch

Martin

P.S. Hlavnim argumentem proti BGA v maloseriove vyrobe dnes neni osazovani
,ale fakt, ze malo ktere BGA lze placnout na dvouvrstvou desku a 4 vrstve
jsou v malem drahe.