1/3 AAA NiMH

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Sobota Duben 6 13:55:25 CEST 2013

Spis mi jde o to proc tomu tak je. Myslel jsem dodelat si tam prepinac jeste na jeden rezistor pro cca 130mA (pro accu pack 1300mAh) a tam uz by byl rozptyl daleko vetsi. Sice by to mozna nicemu nevadilo, ale nejak bych k tomu ztracel duveru. Minil jsem to tak, ze at k tomu pripojim jakekoliv trafo co budu mit zrovna pri ruce s napetim v rozmezi treba 10-20V tak proud do baterie bude porad stejny.
Odesílate: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Pavel Hudecek [edizon na seznam.cz]
Odesláno: 6. dubna 2013 13:46
To: HW-news
Předmět: Re: 1/3 AAA NiMH

Neřešil bych to, dal bych z +9,5 dva odpory 560R paralelně na +baterie a
hotovo. Případně do série s jedním z nich LED.

PH

From: "Michal Grunt" <michal.grunt na vynet.cz>
Vyzkousel jsem to na kusu universalni desky. Vystupni proud je zavisly na
vstupnim napeti? Mam tu tri traficka:

- prvni na prazdno 14V (po pripojeni universalky ma 12.5V)
- druhe na prazdno 18V (po pripojeni 17.5V)
- treti na prazdno 10V (po pripojeni 9.5V)

Vypocital jsem si rezistor pro 16mA - 1.25/0.016 = 78ohm. Mel jsem po ruce
56ohm tak jsem ho pro otestovani pouzil.

- s pripojenym 14V trafickem tekl proud baterkama 12.9mA
- s pripojenym 10V trafickem tekl proud baterkama 16.5mA
- s pripojenym 19V trafickem tekl proud baterkama 12.5mA

Ani jedna hodnota neodpovida vzorecku. Tak nevim...